Zdjęcie przedszkola
telefony

logo
aktualności
o nas
nasza oferta
z życia przedszkola
artykuły
galeria
galeria
galeria
galeria
galeria
galeria
galeria
aktualności
aktualności

oferta

 



PŁATNOŚCI

       

  Drodzy Rodzice – WAŻNE !

 

Dyrektor przedszkola zawiadamia , że zmieniły się zasady dotyczące ulg w zakresie opłat za przedszkole.

Opłaty obniża się o 50% w przypadku gdy z usług przedszkola korzysta dziecko z rodziny , w której dochód na jedną osobę w rodzinie nie przekracza dochodu obowiązującego przy ustalaniu zasiłku rodzinnego, przy czym  :

1.  podstawą obniżenia opłat jest przedłożenie dyrektorowi przedszkola decyzji o otrzymaniu zasiłku

2.  decyzje w/w należy przedłożyć dyrektorowi przedszkola dwa razy do roku – w miesiącu sierpniu oraz w miesiącu listopadzie

3.  nie złożenie deklaracji w określonych terminach skutkuje uniemożliwieniem skorzystania z obniżenia opłaty

4.  w przypadku utracenia prawa do otrzymania zasiłku rodzinnego rodzic jest zobowiązany  do natychmiastowego zgłoszenia tego faktu do dyrektora przedszkola


 UWAGA RODZICE! - WAŻNE ZMIANY

W związku ze zmianą formy organizacyjnej placówki i zmianą Banku wprowadzone zostały nowe reguły opłat za przedszkole. Opłaty należy dokonywać na 2 oddzielne rachunki bankowe.

Opłatę stałą wpłacamy na konto Banku PKO S.A:

                 69124011541111001035668850
 

Opłatę za wyżywienie wpłacamy na konto:

                42124011541111001035668948

O dokładną wysokość wpłat należy zapytać Intendentkę.


 RODZICE !

Od 01.09.2010r. dokonujecie Państwo jednej wpłaty za dany miesiąc.


 RODZICE !

Opłaty za przedszkole  można dokonywać w wyznaczone dni w kasie przedszkola u intendenta lecz (nie później niż do 15 każdego miesiąca)- obowiązkowo!
 

1. Opłata za przedszkole za miesiąc LISTOPAD 2012 r. wynosi:
 

294,00 - za I dziecko

264,00 - za II dziecko

21dni x 4,00 zł = 84,00 - wyżywienie

210,00 opłata stała za I dziecko

180,00 - opłata stała za II dziecko

Każda dodatkowa godzina pobytu dziecka w przedszkolu powyżej deklarowanych godzin  wynosi - 3,00 zł.

Odpłatność zbierana będzie w dniach:
08.11.2012 r.  i 14.11.2012 r.

   w godz.  7.00 -16.45

Wpłaty należy dokonać do dnia 15.11.2012r.

Opłaty można dokonywać (po wcześniejszym uzgodnieniu kwoty u intendentki) na konta.

 


* powrót na górę strony